Met de krachten van Abe Luga tillen we je merk omhoog

We hebben heel wat troeven in huis: een warme glimlach, een creatieve geest, beelden die spreken en woorden die raken. Alles komt samen in de vier krachten van Abe Luga, die ons vandaag de dag nog steeds drijven.

Branding

Een eerste indruk maak je maar één keer. Dat wist ook Abe Luga. Dus leerde hij ons op zoek gaan naar een naam die blijft hangen én het karakter van je merk weerspiegelt. Een creatief proces waarbij we het resultaat steeds aftoetsen aan de realiteit: bestaat de naam al, hoe makkelijk is de naam vindbaar online, wat zijn mogelijke associaties … Met als kers op de taart een bijpassende baseline. Samen sleutelen we eraan, tot het goed zit.

Verleiden, dat doe je in stijl. Met een logo dat herkenbaar en onderscheidend is, opvallend en toch tijdloos. Niet louter ingegeven door trends, wel doordacht en weloverwogen. Een lijn die we doortrekken naar een complete huisstijl, zodat het plaatje klopt en je als merk op een consistente manier communiceert. Van visitekaartjes tot briefhoofd, van website tot belettering: alles wordt vastgelegd in het heilige huisstijlhandboek.

Het juiste woord op het juiste moment op de juiste plaats kan je ziel raken. Heldere teksten die je verhaal vertellen en je doelgroep aanzetten tot actie: Abe Luga liet ons de kracht van woorden ontdekken. Korte en overtuigende webteksten, een inspirerend blogartikel of e-book, een informatieve nieuwsbrief of brochure … Hoe je je boodschap ook de wereld in wil sturen, we halen met plezier onze pen boven.

Een beeld zegt vaak meer dan 1000 woorden … En dat geldt zeker voor bewegende beelden. Videomarketing zit in de lift en de populariteit van platformen zoals Instagram en TikTok blijft toenemen. Foto en video versterken je merkbeleving en zijn dan ook een onmisbare aanvulling op je naam, logo, huisstijl en teksten. Ervoor zorgen dat je merk op het netvlies van je doelgroep gebrand staat? Doen we!

Websites

Een website vandaag is wat het marktplein was voor Abe Luga: de plek waar je je boodschap verkondigt. Doelgericht, zodat mensen snel weten wie je bent, wat je doet en wat je voor hen kan betekenen. Maar ook met de nodige flair en creativiteit, zodat je je onderscheidt van de massa. En uiteraard met respect voor jouw huisstijl en merkidentiteit.

Achter je online etalage schuilt een technisch meesterwerk. Na de ontwerpfase gaan we aan de slag met de ontwikkeling: mobile responsive, performant en gebruiksvriendelijk. We houden daarbij graag vast aan tradities en aan wat werkt: al onze websites worden gemaakt in WordPress, het meest gebruikte – en volgens ons ook het beste – contentmanagementsysteem wereldwijd. Een webshop die converteert? Een koppeling via API met je eigen CRM-systeem of andere platformen? Geen uitdaging is ons vreemd.

Wie zoekt, die vindt. Toch willen we dat zoeken zo veel mogelijk beperken en ervoor zorgen dat je website snel gevonden wordt, via SEO of Search Engine Optimization. We vertrekken van een grondig zoekwoordenonderzoek en stemmen je teksten hierop af. Wil je nog een stapje verder gaan? Dan zetten we, in samenwerking met gespecialiseerde partners, in op een SEO-strategie op lange termijn en SEA.

 

Abe Luga leerde ons om niet op onze lauweren te rusten en het beste in onszelf naar boven te halen. Het kan altijd beter, sneller, performanter … Dus laten we je website na de lancering niet los. We houden alles up-to-date, inclusief plug-ins en integraties. Zodat je nog vele jaren de vruchten kan plukken van je online visitekaartje.

Social media

Content is king. Wat Abe Luga al wist in de dertiende eeuw, passen we op vandaag nog steeds toe. Visuals, video’s, foto’s en tekst: we creëren content op maat van elk kanaal en verbinden zo mensen met je merk. Vertel ons jouw verhaal en we vertalen het naar content die je doelgroep in het hart raakt.

De content die we creëren, plannen we zorgvuldig in. Zo zie je tot een maand op voorhand wat er op je sociale media zal verschijnen. Je houdt op elk moment zelf de touwtjes in handen en kan feedback geven, posts goedkeuren, schrappen of toevoegen. Een goede voorbereiding is het halve werk en zorgt ervoor dat je volgers altijd iets hebben om naar uit te kijken.

Net zoals je website zijn ook je sociale media een online visitekaartje. Het is dus belangrijk dat ze er altijd goed uitzien en in lijn zijn met je merk. We beheren al je profielen op één platform en bewaken de uniformiteit en continuïteit, zowel op het vlak van design als van content. Ook bij grotere campagnes en acties behouden we zo te allen tijde het overzicht.

Wil je graag zelf posten op sociale media, maar heb je niet de tijd noch de kennis om je bezig te houden met het visuele aspect? We creëren voor jou een aantal templates waar je enkel nog je tekst en beelden aan moet toevoegen. Zo kan je zelf je posts bedenken en publiceren, en ben je er zeker van dat alles mooi aansluit bij je huisstijl.

Campagnes

Je boodschap verkondigen en verspreiden, dat is wat ook Abe Luga deed. Maar terwijl hij het vooral moest hebben van mond-tot-mond, bekijken wij het grootser. Want het oog wil ook wat. Met een out-of-the-box campagnebeeld trekken we de aandacht en creëren we een wow-effect, zodat je boodschap blijft hangen. Inclusief afgeleiden zoals advertenties, billboards, posts op sociale media, enz.

Wil je meer naamsbekendheid genereren? Extra bezoekers naar je website leiden? Meer leads binnenhalen? Wat je doelstelling ook is, we werken een online campagne voor je uit. Van het bedenken van een concept tot de uitrol over verschillende platformen zoals Google Ads, sociale media …

Papier is zeker niet dood, integendeel. Voor bepaalde sectoren of producten is het net een effectiever medium om je doelgroep te bereiken. We gieten je boodschap in een sterk ontwerp, denken met je mee rond formaat en afwerking, en zorgen voor een drukklaar document. Het enige wat jij hoeft te doen, is de magie zijn werk laten doen …

Om het bereik van je campagne nog te vergroten, kan je ervoor kiezen om online en offline media te combineren en elkaar te laten versterken. Want ook hier is één en één drie … Met een crossmediale campagne staat je boodschap in het geheugen van je doelgroep gegrift.